MENU

Press launch Nicolette van Dam x Shoeby mine-me collectie

0
672
0
Doel: Door middel van een launch event de nieuwe Mine-me  party collectie van Nicolette van Dam i.s.m. Shoeby lanceren aan de Nederlandse pers. Resultaat: Tijdens een kerstlunch presenteerden Nicolette van Dam en Mieke van Deursen de nieuwe Mini-me party collectie aan influencers, BN-ers, fashion editors en stylisten. De collectie is tijdens het event massaal gedeeld via Instagram en Instastories. Shownieuws heeft diezelfde avond Nicolette haar enthousiaste verhaal getoond. Via een breed uitgestuurd persbericht is inmiddels alle Nederlandse pers op de hoogte gebracht en wordt de Mini-me party collectie in diverse media genoemd.
Read More ›

PR & LOGO VEGGIE FESTIVAL

Doel: PR creëren voor het allereerste VEGGIE festival in Amsterdam. Meedenken over de visual identity van het festival. Resultaat: We creëerden een sterk en stoer logo voor het festival. Het festival moest een eigentijds imago krijgen en onderscheidend zijn van alle andere festivals. Ook maakten wij de website, verzorgden en verstuurden wij het persbericht. Met als gevolg dat er veel reuring ontstond rondom het allereerste VEGGIE festival. Met o.a. publicaties in: het Parool, ELLE, Happy in Shape, Munchies (Vice), etc. www.veggiefestival.nl
Read More ›

Press launch Nicolette van Dam x Shoeby back to school collectie

0
587
0
Doel: Door middel van een launch event de nieuwe collectie van Nicolette van Dam i.s.m. Shoeby lanceren aan de Nederlandse pers. Resultaat: Brands & Stories heeft het ‘Back to school’ concept bedacht; de pers ging tijdens de lancering letterlijk terug de schoolbanken in voor een fashionles van Nicolette van Dam en Shoeby-oprichtster Mieke van Deursen. Op de dag zelf is het persbericht verstuurd en opgepakt door diverse media zoals: RTL Boulevard, de Telegraaf, Metronieuws, Talkies Magazine, Grazia, e.a. Met als gevolg dat de collectie binnen no time was uitverkocht!  
Read More ›

PR Isle of Harris Gin

0
956
0
Doel: Lanceren van de Isle of Harris gin in Nederland: de kwaliteits-gin waar we al die tijd op zaten te wachten. Resultaat:  Als kick-off voor de lancering in Nederland hebben we een persevent georganiseerd in aanwezigheid van de nodige influencers op het gebied van food & beverage. Concept van het event was een food pairing dinner met de Isle of Harris Gin in de hoofdrol, samengesteld door chefkok Ricardo van Ede. Zo leerde men via een gin proeverij kennis maken met de unieke smaak van Isle of Harris Gin. Na het event hebben via een mooi vormgegeven persbericht met goed geschreven content alle relevante pers in Nederland benadert. Met als gevolg dat Isle of Harris Gin in veel media was terug te zien en te lezen. www.harrisdistillery.com Fotografie event: www.bettinatraas.nl  
Read More ›

PR Fitchannel

0
774
0
Doel: Resultaat: www.fitchannel.com
Read More ›

PR Barts Media Run

0
636
0
Doel: Free publicity creëren voor de Barts Media Run 2017. Een evenement ter nagedachtenis aan Bart de Graaff en om geld in de zamelen voor de Bikkels van de Bart de Graaff Foundation. Resultaat: www.bartsmediarun.nl
Read More ›

PR Las Dalias on the Road

0
741
1
Doel: Free publicity creëren voor Las Dalias on the Road: de énige originele Hippiemarkt van Ibiza die van 5 t/m 8 mei 2016 op het Westergasterrein in Amsterdam te bezoeken was. Resultaat: Door middel van een mooi vormgegeven persbericht met goed geschreven content hebben we alle relevante pers in Nederland benadert. Met als gevolg dat Las Dalias on the Road in veel media was terug te zien en te lezen. Daarnaast hebben we het concept ‘With love from Ibiza’ bedacht. Met deze gedachte hebben we een aantal modebloggers persoonlijk benaderd door ze een met liefde gemaakt pakket te geven. Hierin zat een persoonlijke uitnodiging om de markt te komen bezoeken en een armband uit Ibiza van het label Las Almaritas. Zo zijn er een aantal bloggers geweest die de markt zowel in Ibiza als in Amsterdam hebben bezocht, waarna ze er een mooi artikel, fotoverslag en zelfs vlogs over hebben gemaakt. www.lasdaliasontheroad.com
Read More ›

PR Milly Pie

0
790
0
Doel: Free publicity creëren voor Milly Pie: Een planner, notitieboek en agendafunctie in één. Resultaat: Door middel van een mooi vormgegeven persbericht met goed geschreven content hebben we alle relevante pers in Nederland benadert. Met als gevolg dat de Milly Pie (een nieuw product op de nederlandse markt) in veel media was terug te zien en te lezen. En Milly Pie er vele gebruikers bij heeft gekregen! www.millypie.nl
Read More ›

PR Gio Coffee

0
1045
0
Doel: Free publicity creëren voor Gio Coffee. Als koffieleverancier wil Gio Coffee dat iedereen altijd van de beste koffie moet kunnen drinken. Niet alleen thuis, maar ook op het werk! Resultaat: Door middel van een mooi vormgegeven persbericht met goed geschreven content hebben we alle relevante (business) pers in Nederland benadert. Met als gevolg dat Gio Coffee in verschillende media en vakbladen is genoemd en zichtbaar was. Wat heeft bijgedragen aan een verbeterde merkbeleving.
Read More ›