Videoproductie Tefal OptiGrill Elite
Doel: Content creëren rondom de nieuwe Tefal OptiGrille Elite. Resultaat: We creëerden en produceerden kookvideo’s met grillmaster Ralph de Kok. In deze video legt Ralph uit hoe je het apparaat kunt gebruiken voor diverse grill recepten. Deze content is verspreidt via social media en heeft bijgedragen aan de bekendheid van de Tefal OptiGrille Elite. www.tefal.nl/optigrill/grillinspiratie
Read More ›
Contentstrategie & creatie Tefal
Doel: Meer brand awareness creëren bij consumenten door de creatie van lifestyle content over Tefal en haar producten. Resultaat: Voor Tefal creëren we content voor de blog van het merk. Deze content gaat verder dan alleen productinfo maar gaat over lifestyle onderwerpen, recepten, praktische tips en speelt in op trends. Door relevante content te koppelen aan producten ontstaat er meer gevoel en herkenning bij het merk. Naast het schrijven, maken we ook beeld voor de blog, dit eigen beeld wordt doorgeplaatst op de facebookpagina van Tefal. Je kunt de blog lezen op https://blog.tefal.nl.
Read More ›
PR Fitchannel
Doel: Het ontwikkelen van een goede content & communicatiestrategie + reclamecampagne en PR-strategie voor de launch van Fitchannel.com waarmee Fitchannel.com in 1 x op de kaart wordt gezet. Resultaat: Een launch campagne bestaande uit TV-commercials, radio, print, branded content samenwerkingen met diverse media en een sterke PR-campagne in bijna alle toonaangevende Nederlandse print en online media, ondersteund met eigen content. www.fitchannel.com
Read More ›
Shoeby magazine
Doel: Een consumer magazine creëren voor het kledingmerk Shoeby. Met als doel de consument te informeren en inspireren over de nieuwe collecties van Shoeby. Resultaat: We creëerden het magazine concept voor Shoeby van de content tot aan de look & feel. Het magazine verschijnt 4x per jaar en elke editie weer verzorgen wij de creatieve editorial content en de art direction voor fotografie. www.shoeby.nl
Read More ›