MENU

Press launch Moments to Collect by My Jewellery

0
531
0
Doel: Lancering nieuwste collectie van My Jewellery: Moment to Collect. Voor diverse media, BN-ers en Influencers. Resultaat: Succesvolle lancering in Stan & Co  in aanwezigheid van influencers, BN-ers, fashion editors en stylisten. De nieuwe collectie is tijdens het event massaal gedeeld via social media, blogposts, online publicaties en de eerste print publicaties verschijnen binnenkort.  
Read More ›

Launch Shoeby Winter Pop-up store

0
518
0
Doel: Lancering Shoeby Winter pop-up store en de collectiepresentatie van de Mini & me collectie by Nicolette van Dam én de nieuwe kerstballencollectie by Fred van Leer. Resultaat: Een grootse feestelijke opening in aanwezigheid van Nicolette, Fred én Shoeby-oprichtster Mieke van Deursen. Onder de genodigden bevonden zich veel pers zoals moderedacteuren, stylisten,, influencers en veel BN-ers. Ook diverse cameraploegen en celebrity fotografen hebben verslag gedaan van het event en de collecties.
Read More ›

Press launch Freek Vonk x Shoeby

0
470
0
Doel: De stoere jongenscollectie van Freek Vonk x Shoeby onder de aandacht brengen bij pers, BN-ers en influencers. Resultaat: Een ongedwongen catwalk show tijdens de lunch in The Hangar Amsterdam. In het bijzijn van vooraanstaande mamma bloggers, BN-ers, moderedacteuren en stylisten. Met enorm mediabereik als gevolg.
Read More ›

Boeklancering Brain Balance van Charlotte Labee

Doel: Feestelijke lancering van Charlotte Labee haar debuut Brain Balance boek in haar hometown Rotterdam. Resultaat: Een succesvolle lancering, een mooi persbericht, diverse publicaties en recensies. Dit heeft grotere naamsbekendheid van het merk Charlotte Labee en een bewustwording van Brain Balance. www.charlottelabee.com
Read More ›

Press launch Candyland Nicolette van Dam x Shoeby

0
500
0
Read More ›

Press launch school rocks Nicolette van Dam x Shoeby

0
497
0
Read More ›

Press launch Mini-me collectie Nicolette van Dam x Shoeby

0
1458
0
Doel: Door middel van een launch event de nieuwe Mine-me  party collectie van Nicolette van Dam i.s.m. Shoeby lanceren aan de Nederlandse pers. Resultaat: Tijdens een kerstlunch presenteerden Nicolette van Dam en Mieke van Deursen de nieuwe Mini-me party collectie aan influencers, BN-ers, fashion editors en stylisten. De collectie is tijdens het event massaal gedeeld via Instagram en Instastories. Shownieuws heeft diezelfde avond Nicolette haar enthousiaste verhaal getoond. Via een breed uitgestuurd persbericht is inmiddels alle Nederlandse pers op de hoogte gebracht en wordt de Mini-me party collectie in diverse media genoemd.
Read More ›

PR & LOGO design VEGGIE FESTIVAL

Doel: PR creëren voor het allereerste VEGGIE festival in Amsterdam. Meedenken over de visual identity van het festival. Resultaat: We creëerden een sterk en stoer logo voor het festival. Het festival moest een eigentijds imago krijgen en onderscheidend zijn van alle andere festivals. Ook maakten wij de website, verzorgden en verstuurden wij het persbericht. Met als gevolg dat er veel reuring ontstond rondom het allereerste VEGGIE festival. Met o.a. publicaties in: het Parool, ELLE, Happy in Shape, Munchies (Vice), etc. www.veggiefestival.nl
Read More ›

Press launch Back to school Nicolette van Dam x Shoeby

0
1219
0
Doel: Door middel van een launch event de nieuwe collectie van Nicolette van Dam i.s.m. Shoeby lanceren aan de Nederlandse pers. Resultaat: Brands & Stories heeft het ‘Back to school’ concept bedacht; de pers ging tijdens de lancering letterlijk terug de schoolbanken in voor een fashionles van Nicolette van Dam en Shoeby-oprichtster Mieke van Deursen. Op de dag zelf is het persbericht verstuurd en opgepakt door diverse media zoals: RTL Boulevard, de Telegraaf, Metronieuws, Talkies Magazine, Grazia, e.a. Met als gevolg dat de collectie binnen no time was uitverkocht!  
Read More ›