MENU

PR campagne Tefal Prep & Go

0
3103
0
Doel: Het ontwikkelen van een nieuwe content-, communicatie- en PR-strategie/ concept voor de Tefal Travel Mug + de nieuwe Masterseal-collectie met als doel brand awareness rondom Tefal en deze specifieke productgroepen en het creëren van relevante content voor owned mediakanalen zoals de Tefal-blog en facebook. Resultaat: Het Prep & Go-communicatieconcept waaromheen we diverse PR en content-campagnes rondom food preppen, eten bewaren en de ‘on the go’ lifestyle hebben opgetuigd zoals een persbericht, een Prep & Go-persevent, fotoshoot voor nieuw en fris campagnebeeld, een Prep & Go Tefal-blog, een influencerscampagne met Chicks Love Food, etc.
Read More ›

PR Isle of Harris Gin

0
2634
0
Doel: Lanceren van de Isle of Harris gin in Nederland: de kwaliteits-gin waar we al die tijd op zaten te wachten. Resultaat:  Als kick-off voor de lancering in Nederland hebben we een persevent georganiseerd in aanwezigheid van de nodige influencers op het gebied van food & beverage. Concept van het event was een food pairing dinner met de Isle of Harris Gin in de hoofdrol, samengesteld door chefkok Ricardo van Ede. Zo leerde men via een gin proeverij kennis maken met de unieke smaak van Isle of Harris Gin. Na het event hebben via een mooi vormgegeven persbericht met goed geschreven content alle relevante pers in Nederland benadert. Met als gevolg dat Isle of Harris Gin in veel media was terug te zien en te lezen. www.harrisdistillery.com Fotografie event: www.bettinatraas.nl  
Read More ›